Bratniak – kursy maturalne
Jeżeli Twoim celem jest zdać egzamin maturalny na wysokim poziomie oraz zwiększyć swoje szanse na dostanie się na wymarzoną uczelnię i kierunek studiów – te kursy są dla Ciebie! Kursy, jako jedne z niewielu w Warszawie posiadają akredytację Kuratorium Oświaty, najlepszą kadrę i bardzo wysoką skuteczność. Zajęcia odbywają się w centrum Warszawy, na Politechnice Warszawskiej oraz jednym z najlepszych liceów warszawskich Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica. Łatwy dojazd, w pobliżu stacja Metro Politechnika, przystanki autobusowe i tramwajowe.
Matematyka
Program nauczania oparty jest na celach, zadaniach i treściach kształcenia matematycznego sformułowanych w nowej podstawie programowej kształcenia w zakresie podstawowym i rozszerzonym ukierunkowanym na ucznia, jego działanie, doświadczenia, zdobywanie umiejętności uczenia się i współpracy przy rozwiązywaniu problemów.
Fizyka
Zadaniem kursu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia złożoności zjawisk i procesów fizycznych w różnej skali, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy o świecie.
J. polski
Kurs z jednej strony przewiduje wyrównanie różnic programowych i powtórzenie treści nauczania z zakresu nauczania w szkole ponadgimnazjalnej, z drugiej pogłębienie tych treści.
J. angielski
Kurs z jednej strony przewiduje wyrównanie różnic programowych i powtórzenie treści nauczania z zakresu nauczania w szkole ponadgimnazjalnej, z drugiej pogłębienie tych treści.
Chemia
Zadaniem kursu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia złożoności zjawisk i procesów chemicznych w różnej skali, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy.
Geografia
Zadaniem programu kursu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia złożoności zjawisk i procesów geograficznych w różnej skali, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy o świecie.
Historia
Zadaniem programu kursu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia wydarzeń historycznych, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy o świecie.
WOS
Zadaniem programu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia wydarzeń problemów polityczno-społeczno-prawnych, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy o świecie.
Biologia
Zadaniem kursu i realizowanego na nim programu jest zapewnienie warunków do takiego rozwoju osiągnięć ucznia, aby wzrósł u niego poziom zrozumienia złożoności zjawisk i procesów biologicznych w różnej skali, a także zwiększyła się umiejętność praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w życiu.
Nasi Wykładowcy
Opinie
Kursantów
“Ponownie piszę, że Pani Ewa jest stworzona do bycia nauczycielką, zawsze przygotowana do zajęć oraz prowadziła lekcje w sposób interesujący i przejrzysty. Bardzo chętnie poleciłabym kursy właśnie z Panią Ewą, gdyż uważam, że bez niej nie dałabym sobie rady i bardzo mnie wspomogła w nauce do matury.”
Thi Thuy Linh Nguyen
XL LO im. Stefana Żeromskiego
Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa
Bratniak W LICZBACH
- Nasi kursanci z matematyki podstawowej zdobyli średnio 85,3%, to o 28,3% lepiej niż średnia w woj. mazowieckim.
- Z matematyki rozszerzonej nasi kursanci zdobyli Średnio 62,5%, co jest wynikiem lepszym o 21,5% od średniej w województwie.
- Prawie 46% kursantów to osoby z polecenia znajomych, a 98% kursantów poleciłoby nasze kursy znajomym.
- Z pośród naszych kursantów 86,1% dostało się na studia na uczelni publicznej.
- 98,5% naszych kursantów dostało się na studia w uczelni, która była ich uczelnią pierwszego wyboru.
- 72,6% kursantów dostało się na kierunek studiów pierwszego wyboru, 14,8% na kierunek drugiego wyboru.
- 98,3% naszych kursantów zdało maturę z przedmiotów obowiązkowych a 90,2% uzyskało wynik maturalny z przedmiotów dodatkowych powyżej 30%.
Kursy maturalne Bratniaka
- Placówka zapewnia bazę wyposażoną w środki dydaktyczne, w tym:
- Pomieszczenia dydaktyczne zapewniają prawidłowy przebieg procesu kształcenia,
- w procesie kształcenia są wykorzystywane środki dydaktyczne umożliwiające prowadzenie zajęć zgodnie z założonymi celami programowymi, w szczególności z zastosowaniem techniki komputerowej i sieci teleinformatycznej,
- baza i wyposażenie dydaktyczne są systematycznie dostosowywane do potrzeb prowadzonego kształcenia,
- baza spełnia warunki bezpieczeństwa i higieny nauki i pracy;
- Zatrudnia wykwalifikowaną kadrę, w tym:
- kadra posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia,
- praca kadry jest systematycznie oceniana,
- tworzone są warunki dla stałego doskonalenia zawodowego kadry;
- Opracowuje i udostępnia materiały metodyczno-dydaktyczne, w tym:
- programy nauczania dla prowadzonego kształcenia uwzględniają rozwiązania w zakresie nowych technik i technologii,
- dokonywana jest ewaluacja prowadzonego kształcenia, a jej wyniki są wykorzystywane do modyfikacji programów nauczania i organizacji kształcenia.
Jak i gdzie uczymy
Kursy maturalne Bratniaka gwarantują, że:
- placówka zapewnia bazę wyposażoną w środki dydaktyczne, w tym: pomieszczenia dydaktyczne zapewniają prawidłowy przebieg procesu kształcenia; w procesie kształcenia są wykorzystywane środki dydaktyczne umożliwiające prowadzenie zajęć zgodnie z założonymi celami programowymi, w szczególności z zastosowaniem techniki komputerowej i sieci teleinformatycznej; baza i wyposażenie dydaktyczne są systematycznie dostosowywane do potrzeb prowadzonego kształcenia; baza spełnia warunki bezpieczeństwa i higieny nauki i pracy;
- zatrudnia wykwalifikowaną kadrę, w tym: kadra posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia; praca kadry jest systematycznie oceniana; tworzone są warunki dla stałego doskonalenia zawodowego kadry;
- opracowuje i udostępnia materiały metodyczno-dydaktyczne, w tym: programy nauczania dla prowadzonego kształcenia uwzględniają rozwiązania w zakresie nowych technik i technologii; dokonywana jest ewaluacja prowadzonego kształcenia, a jej wyniki są wykorzystywane do modyfikacji programów nauczania i organizacji kształcenia.